Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

Ο μύθος του "διακριτικού" Εκπαιδευτικού

Στην τάξη συναντιούνται και εργάζονται ατομικά και ομαδικά μαθητές προερχόμενοι από διαφορετικά κοινωνικά στρώματα. Είναι άραγε αρκετό να γνωρίζουμε μόνο τα σχετικά με την επίδοση των παιδιών στα διάφορα μαθήματα συμπεριλαμβανομένης και της συμπεριφοράς τους; Τις περισσότερες φορές, ίσως από διακριτικότητα δεν τολμάμε να διερευνήσουμε τις συνθήκες διαβίωσης των μαθητών εκείνων που μας προβληματίζουν είτε λόγω της αδιαφορίας τους για το μάθημα, είτε λόγω της προβληματικής τους συμπεριφοράς. Ωστόσο η γνώση αυτών των ιδιαιτέρων συνθηκών μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμος σύμμαχος στο έργο μας, καθώς μας βοηθά ώστε να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο κάποια παιδιά σκέπτονται, αισθάνονται και κατά συνέπεια ενεργούν.